چرا اپل سنسورهای زیادی را از اپل واچ حذف کرد؟

وال استریت ژورنال گزارش داده که اپل سنسورهای زیادی را به دلیل ضعف در عملکرد از ساعت هوشمند خود حذف کرده است.

ظاهرا اپل قصد داشته که اولین محصول پوشیدنی خود را با تمرکز ویژه ای بر روی سنسورهای کنترل سلامت بدن تولید کند، اما در نهایت مجبور به تغییر مسیر در میانه راه شده است.

بر اساس یافته‌های وال استریت ژورنال، اپل قصد داشت در ابتدا گجت پوشیدنی خود را به تمامی سنسورهای مهم شامل ضربان قلب، فشار خون و سطح استرس (با توجه به ضریب رسانایی پوست) مجهز کند؛ اما هیچ کدام از این سنسورها نتوانسته بودند از سد آزمایش‌های دشوار اپل با موفقیت عبور کنند.

مهندسین اپل در حین تست این سنسورها متوجه شده‌اند که موی زیاد روی دست، پوست خشک و یا حتی نحوه محکم بستن ساعت باعث تغییراتی در نتیجه تست‌ها شده است؛ تغییراتی که مهندسین اپل فعلا راه حلی برای رفع آن نداشته‌اند.

منبع وال استریت ژورنال می‌گوید که اپل واچ به دلیل جذب منابع بسیار تحقیقاتی با وجود چهار سال تحقیق و بررسی و ناکامی‌ در رفع مشکلات ذکرشده، به عنوان یک سیاه چاله در اپل شناخته می‌شود. وال استریت ژورنال می‌افزاید که در نهایت فرایند توسعه این ساعت با توجه به مشکلاتی که وجود داشت و عدم امکان حل آن‌ها در زمانی کوتاه، با شیبی کندتر ادامه پیدا کرد.

ورژنی از این ساعت که برای ماه مارس روانه بازار خواهد شد، شباهت بسیار کمی به ورژن اصلی و مدنظر اپل -حداقل در حوزه سلامت- دارد و با دارا بودن ویژگی‌های معمول دیگر ساعت‌ها چون کنترل نبض و قدم‌سنج بیشتر به عنوان یک همراه آیفون شناخته می‌شود.

با وجود این خبرها، اپل انتظار دارد که حجم گسترده ای از این ساعت‌ها در سال نخست به فروش برسد و طبق گزارش وال استریت ژورنال، اپل درخواست تولید حدود 6 میلیون دستگاه از آن را برای مرحله نخست داشته است. نیمی از این ساعت مدل‌های معمولی Sports خواهند بود و مدل‌های استیل ضدزنگ نیز یک سوم آن را تشکیل خواهد داد.

با توجه به سیر تحول آیفون، اپل سابقه خوبی در بهبود محصولات خود دارد و شایعات چند ماه اخیر نیز بر حل مشکلات پیرامون اپل واچ تأکید دارد. بنابراین حداقل می‌توان در ورژن بعدی این ساعت شاهد پیشرفت‌های بسیار بیشتری نسبت به ورژن اول بود.

 

منبع : دیجیکالا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 28 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط محمد وحید باقری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 18334
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1